Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
+38 (098) 400 1234+ 38 (099) 400 1234
Відправка товару в день замовлення! за умови оформлення та підтвердження замовлення до 15:00 у робочі дні, у суботу до 11:00 посилка з великою ймовірністю буде відправлена в той же день. Але можуть виникнути непередбачені обставини, що не залежать від нас (велика завантаженість складу, технічні неполадки або збій програмного забезпечення і т.д.), які можуть затримати відправку посилки, тому в крайньому випадку вона буде відправлена на наступний робочий день.
Можливі наступні варіанти доставки:
- у відділення Нової пошти
- адресна доставка додому (кур'єр "Нової пошти")
- самовивіз з точок видачі м. Київ
В інших випадках доставка здійснюється компаніями-перевізниками відповідно до їх тарифів.
Оплата:
Для фізичних осіб:
Оплата післяплатою на відділенні "Нової Пошти". Сума комісії за післяплату лягає на покупця і залежить від вартості замовлення та умов відділення -орієнтовно розраховується за формулою 2% + 20 грн. від зазначеної вартості.
Оплата на розрахунковий рахунок організації за реквізитами (надсилає менеджер), Ви економите на комісії за переказ коштів (2%+20 грн), оплату банківської комісії Ми беремо на себе.
Оплата при оформленні замовлення на сайті банківською карткою Visa або MasterCard, прискорює процес відправлення.
Безготівковий розрахунок для організацій та підприємств з ПДВ (ціни на сайті вказані з ПДВ):
Після оформлення замовлення менеджер магазину надішле Вам на електронну скриньку або Viber рахунок
За цим рахунком Ви оплачуєте замовлення у будь-якому зручному для Вас банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми
З товаром Ви отримуєте оригінал рахунку, видаткову та податкову накладну.
Зверніть увагу! Рахунок буде дійсним протягом 3-х (трьох) банківських днів!
У разі порушення терміну оплати продавець має право: відмовитися від постачання товару та повернути покупцеві отримані кошти або збільшити термін постачання товару на період, необхідний для доставки оплаченого обладнання на склад. За безготівкового розрахунку доставка замовлення можлива лише після надходження коштів на розрахунковий рахунок компанії.
Для отримання вантажу в компанії-перевізнику необхідно мати при собі:
паспорт (при оформленні вантажу на юридичну особу - оригінал довіреності від своєї компанії)
номер декларації (номер декларації Вам заздалегідь повідомить наш менеджер)
Після отримання замовлення, в офісі компанії-перевізника, обов'язково перевірте комплектацію та цілісність товару
Орієнтовні строки доставки перевізником "Нова Пошта" - 1-3 дні, вони можуть змінюватися в залежності від дальності розташування вашого міста від міста відправлення посилки. Просимо зауважити, що на швидкість доставки замовлень даним перевізником магазин не може вплинути, тому якщо вам потрібно отримати посилку до певного терміну - вчасно плануйте ваші покупки. Заздалегідь дізнатися орієнтовні терміни доставки з міста до міста ви можете на сайті Нової Пошти..
Термін зберігання посилки у відділенні "Нової Пошти" - 5 календарних днів. На 5-й день Ваша посилка буде автоматично повернена назад відправнику без можливості продовження терміну зберігання. Щоб уникнути таких ситуацій, просимо вас оформляти замовлення у відповідні для вас терміни і своєчасно приходити на відділення за посилкою. Відстежити статус та місцезнаходження посилки можна на сайті "Нової Пошти".
Також за попередньою угодою Ви можете вибрати будь-який інший перевізник.
Пам'ятка отримання товару.
Шановні клієнти, у зв'язку з випадками втрати, що почастішали, пошкодженнями Вашого товару, який доставляється перевізником «Нова Пошта», просимо уважно перевіряти відправлення на відділенні Нової Пошти або при доставці кур'єром на предмет:
Ушкодженої упаковки та самого товару в ньому.
Вартість доставки, якщо Ви є платником доставки.
Якщо є сумнів щодо цілісності вмісту, маєте право вимагати відкрити відправлення та перевірити вміст.
Якщо є пошкодження відправлення, маєте право відмовитися від відправлення, вимагайте складання акту (шаблон є на кожному відділенні).
За фактом складання акту, просимо фото документа надсилати своєму менеджеру та повідомляти таким чином нас про випадок ушкодження/відмови тощо.
Якщо є сумнів щодо правильності оцінки вартості доставки (є різниця між вартістю на момент відвантаження та вартістю на момент оплати), вимагайте контрольний обмір та зважування та розрахунок вартості доставки.
Детальну інформацію про правила перевезення та отримання товару можете ознайомитись за посиланнямhttps://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf